söndags afton

Stön, pust och stånk. Flyttning är jobbigt.
Har typp gått igenom alla mina ägodelar. Har so far slängt tre hela sopsäckar med prylar. Ni som har varit i mitt rum vet att det inte är stort alls. Det är sjukt hur mycket saker som rymms i ett rum.

Igår var fun. Lyckades scora ett backstagepass och hångla med Andreas Jonson. Typ. Såg honom och hälsade. Det är ju typ som att hångla. På't ungefär. ^^
Karl-Oskar Dagarna är en ganska lame-ass stadsfest. Men det var nice att hänga med Sigrid. Det har blivit för lite quality time baby!


Jo, nu har jag bestämt mig. I shall pursue...

I'm hungry...undrar om det blir mat snart? Hörde rykten om entrecote. Mums.

Kommentarer
Postat av: Millan

Att du lyckats få ihop tre säckar är imponerande, jag som är lite av en flytt-veteran har alltid samma problem med att kasta saker...

2007-08-12 @ 23:59:42
Postat av: Unn

Millan: Tänk då att jag för typ ett och ett halvt år sedan fick ett feng shui ryck och slängde två sopsäckar. Jag fattar inte var alla grejer kommer ifrån!

2007-08-13 @ 17:48:49
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0