produktivt, verkligen

idag har jag verkligen inte fått mycket gjort. alls. I princip nästan ingenting. men det är ganska nice. man kan ju faktiskt inte jobba varje dag! Eller va var det nu jag fick betalt för att tänka?

Snart ska jag luncha med mamma. PM, PM, PM! God mat is the shit! Undrar vad jag ska ta, inte hamburgaren iaf..är inte på humör för den idag. Och inte Cesarsalladen. Hm, vi får se vad det blir helt enkelt.

Funderar på att ha kvällens förfest i mitt rum hos pappa. Det skulle ju bli världens mest effektiva förfest! Blir vi några stycken kommer vi ju att utnyttja utrymmet maximalt! Jag menar mina 6,25 kvadrat är ju inte direkt mycket att hänga i julgranen, så det vore ju en suverän icebreaker att tvingas sitta i knät på varandra!

Nu har jag lunch. Tjingtjing!

Kommentarer
Postat av: Millan

hmm, kanske skulle gå... jag ser framför mig en liten folka som typ 40 clowner hoppar ut ur, kanske tema trång-circus-clown-bil är vad som gäller på förfest i fortsättningen?

2007-08-17 @ 14:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0