Precis tvärtemot gårdagen.

Igår var en riktig skitdag. Dagen började helt okej...eller egentligen inte. Men jag var på gott humör när jag vaknade! Drömde nämligen att jag hade klarat körkortet på bara en lektion. Fast i drömmen körde jag som en kratta, men på ågot vänster hade jag lyckats med uppkörningen. Så i min dröm var jag ute och körde Emils bil (den lilla röda) tillsammans med ett gäng killar från klassen. Det jobbiga var att bilen krympte hela tiden så till sist tryckte man typ på alla pedaler samtidigt med en fot. men det var en uppsluppen glad dröm. Efter att ha vaknat gick det bara utför.

Idag när jag vaknade var jag på världens värsta humör, trots att min gudfar Onkel Ola var på blixtvisit hos oss för att hämta sin bil som varit på lagning i växjö (det är inte så smart att tanka sin diesel bil med bensin).
Men imorse var verkligen allt hemskt. Jag var jätte ledsen.
Kunde inte sluta tänka på hur jobbigt det är att le X inte bryr sig längre. Det suger verkligen när någon man tyckt/tycker så mycket om inte bryr sig om en längre. "Ville du något särskilt eller?" (=vafan vill du mig?!? Jag har ju sagt åt dig att försvinna ur mitt liv!).
Så jag var ganska låg i morse.
Plus att jag idag skulle ha min första körlektion, vilket jag visste redan innan skulle gå åt helvete. Förmodligen skulle även instruktören vara ett svin.
Så jag kom till körskolan (i tid faktiskt!) vid lite innan kvart i åtta då min lektion skulle börja. men till min stora förvåning var min instruktör Anders jättetrevlig! Med glada ögon(jag gillar när människor har glada ögon....det får mig att känna mig lite tryggare what ever the situation)! Och till på köpet gick lektionen riktigt riktigt bra!!
Så det var en strålande Unn som gick ifrån körskolan med sin sprillans nya körkortbok i axelremsväskan!



Oj är klockan såå mycket? Denna dagen verkar gå hur fort som hellst! Precis tvärtemot gårdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0