Ny dag, nya känslor

Jag övervägde att ta bort nattens inlägg. Men sen beslöt jag att behålla det, det var ju ändå så jag kände då. Alltså tar jag inte bort det.
Dock vet jag att det inte är sant. Inte allt iaf. Det finns många människor som tycker om mig, tom älskar mig. Och jag vill be om ursäkt ifall någon blivit ledsen efter att ha läst det.
Nu känns allt inte lika jobbigt. Men inatt var jag berusad, ledsen och kände mig otroligt ensam så då blev det som det blev. Kunde inte direkt ringa till någon och bli tröstad. Det var mitt i natten, på en veckodag dessutom. Dessutom hade jag inga pengar på mobilen. Och då vi inte har någon hemtelefon i pappas hus så hade jag inte kunnat ringa någon när jag kom hem heller.

Det som fick hela världen att välta igår var att när jag hade gått från deluxe (utan att lyckas få kontakt med vare sig Mandy, Kim eller Benjamin), redan då rätt ledsen men mest uppgiven, och kom över gångbron till stället där jag placerat min cykel så hade någon väldigt rolig individ punkterat bakdäcket. Så det blev till att leda cykeln till pappas hus. När jag fick se min punkterade cykel så bara kändes det som att hela världen var emot mig.


Vill bara ge en liten eloge till mannen på gångbron. Han kom gåendes bakom mig(som gick ensam) och innan han var precis bakom mig sa han:
Jag vill inte skrämma dig!
Sen gick han förbi mig och försvann i natten. Jag tyckte det var väldigt omtänksamt! Hjärta honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0