Kusinkonfa

Idag ska mina stora kusin konfirmera sig.

JAg har gjort en klassisk Unn grej...jag har gått upp mer än en timme för tidigt. skulle gå upp vid halv nio men det blev kvart över sju. Fast idag finns det en anledning till att jag ställde klockan helt galet mycket fel! Trodde nämligen att det var idag jag skulle ta prover för att bli blodgivare...men det var visst den 19 september, inte augusti, som jag skulle till blodgivarcentralen.
När jag tänker efter är jag nog en väldigt god människa. Jag har anmält mig till donationsregistret (gjorde det redan i tvåan, faktiskt från en av skolans datorer) och nu har jag även signat upp för att ge blod. Hoppas att my doing so kan rädda någon annan. I like the thought of being able to help. Dock har jag inte så bra blod att ge av egentligen. My bloodtype is AB positive. Vilket innebär att jag kan ta emot blod från alla blodgrupper (dvs A, B, O & AB) men jag kan bara ge till andra med AB-blod. Men det är ju bra för mig...mina chanser att överleva ökar, vilket jag tycker känns ganska tryggt! Nackdelen med att ha AB+ blod är om jag skulle kära ner mig i en snubbe med AB- i sina ådror och vilja bli med barn...tydligen ska pluset och minuset påverka varandra lite då och göra det svårare att få rediga ungar. Tur att AB är en ganska ovanlig blodgrupp. Men detta är väl inte direkt mitt största problem atm, i själva verket kvalificerar sig detta kanppt ens till listan med potenciella problem.

Nu ska jag borsta tänderna och pynta mig så att jag kanske slipper gliringar från mitt monster...eh oj förlåt jag menar moster. Äh who am I kidding? JAg kommer utan a shadow of a doubt få höra att jag är tjock och en dålig människa för att jag inte håller på med någon idrott på elitnivå (det har jag fått höra varje släktsammankomst sen jag var tolv). För HENNES barn är ju SÅÅ duktiga och SÅÅ aktiva inom SÅÅ många idrotter!
Jävla hagga...oj nu blev det ju fel..jag menar jag älskar min mo(n)ster mest av alla människor i världen! Verkligen. Ser fram emot dagens konfirmation extremt mycket.

Kommentarer
Postat av: Millan

Mitt hjärta fylls av värme när jag läser om alla dessa kärleksfyllda släktförhållanderna.

2007-08-19 @ 22:07:35
Postat av: Emil

Säger bara:
hellre fet än atlet

2007-08-20 @ 13:23:29
Postat av: Unn

Emil: Och vad menar du med det? Ska jag ta det som en förolämpning? Du tycker att jag är fet! Jävla unge! Många minuspoäng till dig!!
Millan: Släkt...no further comment.

2007-08-20 @ 13:35:29
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se
Postat av: Emil

hahaha ne då tycker inte att du är fet, jag tycker bara att det är bättre att vara det och njuta av livet än att ödsla bort bort all viktig tid man har nu på att jaga en boll tex ;p

2007-08-20 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0