Jag är bäst!

Jag är så jävla bra på mitt jobb! Helt fantastisk! Misstänker att jag är världs bäst på att vika visningsmappar. Jag är så sjukt skillad!
Kände att jag ville framhäva mig själv och mina grymma skills en smula. Om ingen annan berömmer en får man väl göra det själv, aight?

Måste erkänna att jag är sjukt partysugen! I helgen blir det fest av något slag! Jag ska till DeLuxe på fredag, punktslut. (och denna vecka behöver jag inte oroa mig för att stöta på Mr X, hehe)
År det någon mer som känner för party kan ni ju slå mig en pling för då skulle vi kunna slå följe ut i fredagsnatten.

Fuck det är bara måndag.

Kommentarer
Postat av: BENJAMIN LE TERRIBLE

Jag går gärna ut på fredag! Men eftersom jag äger cirka 34:- får du stå ut med mig nykter...

2007-08-13 @ 20:00:46
URL: http://eyeswide-shut.blogspot.com
Postat av: Millan

mmm Party... *drömmer* Om jag skulle befinna mig i växjö på fredag tagar på. Och jag undrar också vart allt skit kommer från... kollade mina skåp idag, jag vet inte hur jag fick in allt skit i de små skåpen?!

2007-08-13 @ 23:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0