I've got no party to go to

Oj klockan är redan över fem! Dagen har gått fort, väldigt fort! Jag tror det är för att jag haft så mycket att göra med det nya visnings materialet. Tar ju en jävla tid! Stressigt som bara den. Men man får väl hoppas det kan spara tid along the way.
Snart fyller jag år...just nu är jag lagom motiverad. Egentligen tycker jag ju inte om att fylla år. Lätt en av de mestöverskattade händelserna på året. Den egentliga anledningen till att jag inte tycker om det är väl att det aldrig blir så kul som man tycker att det ska bli.
Förra året var en mycket bra fördelsedag. Hoppas inte årets bli allt för sugig. Risken finns ju dock, och är relativt överhängande då ingen egentligen har tid med mig på själva dagen. Alla jag pratar med säger: "Just det du fyller år ja...men jag ska bort på den kvällen så jag kan inte då."  Då menar jag verkligen ALLA, inte ens mina föräldrar är hemma, de ska på fest. iofs frågade de om det var okej först, och jag trodde ju att jag skulle ha fest hemma då så jag sa att det var okej. Men nu...nu kan ju ingen på kvällen. Så...well, jag får väl anpassa mig och ha på dagen istället. Återigen upplagt för failure. Det är så sjukt att varenda människa jag pratat med ska bort den kvällen, till någon som inte är mig. Nåväl jag får väl gå till Siri & My och fira min födelsedag på deras fest.

Det är just det, trots att det är ens födelsedag är det oftast ingen som bryr sig. Jag vill att någon ska bry sig.

Kommentarer
Postat av: Sigrid

jag bryr mig. det vet du. men det räcker kanske inte.

2007-08-28 @ 00:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0