Good morning Vietnam!

Jag vet inte vad det är med mig! Antingen har jag drabbats av seriös sinnesförvirring, blivit knäpp, hamnat lite bakom flötet eller så är jag helt enkelt inte riktigt med på noterna. Idag skulle jag ha min första körlektion klockan kvart i åtta. Trodde jag ja. Det visade sig att det var imorgon. Så med andra ord har jag återigen stigit upp mer än en timme för tidigt. Offrat ytterligare välbehövlig nattsömn. Varför ska det vara så svårt att titta efter ordentligt i sin kalender?!?

När jag insåg att jag inte skulle vara på jobbet förrän om en timme bestämde jag mig för att gå en promenad. Så jag vimsade runt på väster i typ 50 minuter.

Så nu är jag trött, hungrig och har skoskav! Woho vilken toppen start på den här dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0