en liten kärleksbomb

Fan va jag älskar min bror! HAn är lätten av dom tuffaste människorna jag känner! CalleP with his fladderbum. ♥

Lyssnar på Säkert! Fröken Norlin kan sina grejer. Det har en väldigt terapuetisk effetkt att lyssna på Allt som var ditt och sjunga: den jäveln ska skjutas, den jäveln ska skjutas, skjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutas......
ich bin sehr innocent ^^

Idag ska jag äta sushi! Wiho, pappa er snel. Fast Carl är bättre för det var han som övertygade pappa om att sushi var det som ska intagas till lunch. pusspuss på honom.

Emil är också en bra människa, för han är snäll (egentligen ^_~) som fortfarande hör av sig till mig. Det är inte kul att vara sjuk men han uppmuntrar mig lite. 

Jag tycker om mina vänner! Bara så ni vet! massa kärlek till er! Man är för dålig på att uttrycka sig. Men en liten kärleksbomb är riktad till dig min vän! (ta åt dig även om du inte tycker att du förtjänar det, du är bra!)

Jag känner mig quite glad. Inte på alla plan. Men på ytan. Och ytan räknas visst! Jag tycker om att le. Det känns bättre än alternativen.

Kommentarer
Postat av: Millan.

Fin sång Unn, just den oskyldigt onda sidan av dig, och hot från utomstående, fick mig att radikalt ändra min uppfattning om P3. Det verkar som att det finns en hel armè som ska skydda P3 från onda saker... Och alla hotar med att komma till mig i min sömn... lätt obehagligt så jag tog mig en tänkare och kom fram till att "can't beat them, join them" var det vettigaste jag kunde göra...

2007-08-10 @ 23:52:15
Postat av: jag

jag orkade inte läsa hela men hej unn iaf!

2007-08-11 @ 03:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0