civiliserad civilisation

Snart blir det civilisation för mig och mycket civiliserad sådan!
Ännu en eftermiddag i Alvesta börjar lida mot sitt slut. Idag har jag faktiskt varit super duktig och jobbat som en liten mård med att få allt jag skulle göra denna dag klart i god tid så att jag fick tid på slutet att sitta med helgon och bloggande. I'm so good!
I afton verkar det bli utgång med Benny (eventuellt även Kim och kanskekanske Mandy om vi får tag i dem....vilket kan bli svårt för mig då jag inte har deras nummer längre). We're so civilized it's almost insane.

Tyvärr har jag typ inga nummer alls längre! Nu ska jag räkna dem....
In alles har jag tio nummer i min telefonbok. In order of appearance:

Benjamin
Bästaste Malin (måste heta ngt på b i min lista annars hittar jag henne inte när jag söker, för hon hette Benne från början. Sen utvecklades det till 'Benne u 6i thing'.)
Dan (snubben som smsade mig efter att jag varit med i christer)
ICE Pappa
Illvo (=lillasyster ^^)
Magmus (blev fel när jag skulle lägga in Magnus första gången sen förblev det så)
Sigrid my love
Siri
Älsklingen Emil
Älsklingen Oscar (mina män, mina älsklingar, praktiskt att de är på samma ställe i telefonlistan)

Vore ju kul med lite fler kanske...

Kommentarer
Postat av: Anna

0709608085 Här har du mitt nummer :) på tisdag fyller jag 18, så om du vill gå ut någon gång, så är ju jag lätt på! :) <333

2007-08-03 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0