Bedtime

Bedtime. Är ordentligt trött nu.
Idag har varit bra. Träffade Li. VAr länge sen. Det är galet hur lite man förändras, samtidigt som allt är annorlunda. Men vi kommer alltid att vara stalltjejer...Li kommer alltid att vara 16 och jag kommer alltid vara 12....det går liksom inte att komma ifrån. But I like it that way!

Shoppade lite idag. Eller kanske inte så lite. En svart ziphood(snygg sådan!), en vinröd/lila stickad tröja, en svart lång stickad tröja med korta ärmar, ett skärp, ett par gråa mönstrade tights och en Make Up Store ögonskugga fick följa med mig hem. Jag gillar att det börjar bli höst i affärerna.
Men en konstig sak slog mig idag while shopping...alla tröjor jag köpte var i storlek small. What's up with that? Jag är en medium! Alwaly have been. Och jag har då inte blivit smalare! Nej, most unlikely men tanke på hur mycket jag motionerat denna sommar och tar man med i beräkningen hur mycket glass jag förtär inser man att sannolikheten att jag gått ner i vikt är otroligt smal (haha, jag är för trött för bra humor).

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-19 @ 07:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0