abandoned like a summercat

Ikväll kommer Florence Valentin till DeLuxe. Jag är typ den enda människan i Växjö som faktiskt verkligen verkligen vill se dem men ingen vill gå ut med mig. :( Iofs har jag inte direkt gått igenom hela telefonlistan ( som nu innehåller hela 31nummer XD ) men jag kan liksom inte komma på någon som skulle vilja se det fantastiska bandet FV och dansa loss till Pokerkväll i Vårby Gård. Eller jo min musik-själsfrände Magnus och jag hade kunnat shaka våra lurviga. Det hade varit oslagbart...men min älskade magmus (medveten felstavning) befinner sig i Arvidsjaur och beräknas inte hem förrän på söndag kväll. Suck. Varför gillar ingen annan lika bra musik som jag och Magnus?
image58Florence Valentin

Men jag har ju liksom ingen lust att gå ut själv. Faktiskt. Suck det är dessutom lönehelg så det kommer ju att vara mäktigt mycket röj.
Känner mig just nu sjukt övergiven!
Litet smakprov på ursäkter och dylikt: Sigrid ska hjälpa till med välkomstfesten hela dagen (suck up!), Malin har åkt till stockholm för att fira sin man som fyller nineteen (toffel!), Siri, Maggan & Helena ska inte ut (tråkmånses!), bad Anna & My att höra av sig om de skulle ut men har inte hört av dem (nehepp, skit i mig då!), har skickat iväg ett sms till Benny för att kolla läget med partyplaner där dock inget svar (feel free to diss me! Sure I'm fine with that!)...oh well jag fortsätter väl snoka runt i telefonlistan.

Jag vill se Florence Valentin. Men jag är för att citera älskade Lars i Billie t v & t d "abandoned like a summercat"

Kommentarer
Postat av: Sigrid

men ursäkta. men om inte du hade varit en tönt och bangat hade vi varit i malmö och lyssnat på kalle, fått kärleks tips av filippa och monik och skakat ass till sirqus alfon. så hey! ge mig inte den kommentaren. då blir jag lite sne.

2007-08-24 @ 23:50:20
Postat av: Unn

MEn du sa ju att jag skulle få välja...och det gjorde jag. Att du sen hade andra ställen du ville vara på kan väl inte jag hjälpa!

2007-08-26 @ 11:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0