in bed, doggy style

Visst är det mysigt när vovven sover i min säng men nu känns det som att vi behöver diskutera vems säng det egentligen är! Det är jag som ska sova i huvudändan! Ronda-vovven ska sova i fotändan! Min hund är bra på att ta sig friheter. Jag frågade Ronja om detta verkligen var okej. Och fick då detta svar:
 "Hey, jag är gammal nu så jag får göra vad jag vill, chilla lite!" (she seamed to say)

Min systers kommentar angående hundar i sängen:
"Den enda som fick mer plats när jag fick en 1,20 säng var hunden..."

Så går det till hos oss iaf.

Ronda som sover

Kommentarer
Postat av: mandy

haha, ronja ronja. gulligt. hon tycker helt enkelt om dig!

2007-04-17 @ 20:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0