hiss slash diss

Hissar
↑ Mårten, för att han är wonderfull och tittar på satc med mig trots att han egentligen inte tycker att det är bra. Och för att han är bra på att göra greksallad.

↑ Min tandställning, citat Unn: "Man får ju njuta av matupplevelsen mycket längre än alla andra..."
Nu vill jag bara ha ut skiten ur min mun.

↑ Festivalsommar, det närmar sig! Snart är det Siesta och imorgon ska jag köpa biljetter till Peace & Love och Arvika. Yeahyeahyeah! Så fort jag får pengar på mitt kort ska jag även köpa Siesta biljetten.

↑ Toftastrands tårtbuffé, så mycket tårta du kan äta för 49 kroner. Sigrind, Unn, Jon och Millan on a mission!

↑ Pantalong, den bästa second hand affären jag sett i mitt liv! Finare grejer och mycket bättre priser än Fröken Ö som varit Växjös bästa so far. Jag vill ha massor av cash nununu! Då skulle jag kunna köpa allt jag hittade på Pantalong. Den affären är lätt värd en tripp till Sandsbro!

↑ Sigrid, för att hon har så mycket bra musik (sådant jag faktiskt hört!) på sin dator som hon är god nog att dela med sig av. Küss på dig!

↑Malin, för att hon är så bra på att rida distans. Groomade åt henne i lördags, kul men jobbigt! Att stiga upp klockan 03:45 är inget fel de klena!

Dissar
↓ Millan och Jon, för att dom är såna jävla whiners som inte kan äta tårta!

↓ Att jag har så få male friends.

↓ The Ark, för att dom är jävla sell-outs. Att Prayer for the Weekend faktiskt är en grym skiva kan inte hjälpas. Sell-outs they are. (Allt är Rix-fm's fel. Jag hatar den jävla kanalen!)

Kommentarer
Postat av: Milan

Unn, om du ska dissa mig för att whina dissar jag dig för att du spillde ut Jons kaffe när du skulle komma förbi och fram (Muhaha)

2007-04-24 @ 18:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0