Val

Ibland måste man välja. Jag kan ha väldigt svårt för det ibland men ibland är det så självklart vad man ska välja att det knappt känns som ett val. Ibland blir det fel. Orätt valt. Som att gå natur-natur. Inte så smart. Ibland blir det bara så väldigt rätt. Som när jag valde tretton på chokladhjulet och vann en bamse stor toblorone.
Det jobbiga är ju bara att man inte kan veta i förväg vad som blir rätt och vad som blir fel. Allting hade ju blivit så sjukt mycket enklare då.
Nu har jag valt att gå och lägga mig. Jag hoppas att det är rätt sak att göra. Men man vet ju aldrig.


I wish I was just a little bit more interesting.
And I really wish I could sing.
Sing you that song your always humming
I wish I was better looking.
And I wish I was good at cooking
So I could bake you that cake containing everything
I wish I'd done a thing or two differently.
I wish I was what ever you wanted me to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0