Pepp

Nu är humöret lite mer pepp. Eller ganska mycket faktiskt.
Botemedlet i detta fall bestod av glass (Megahit, mörk choklad(=wannabe Magnum Classic, som faktiskt är riktigt god!)), promenad runt de bägge sjöarna (Laughing Out Load!) med Sigrid och fina sms från min pojke. ^^

'Nyhnyny', som Sigrid skulle ha sagt.

My only trouble is the fact that I havn't written my essey yet. Det fixar sig nog. Jag skriver väl ihop nån skit om att jag vill bli första människan på månen. Och de tre obligatoriska problemen är:

  1. Jag var ännu inte född när den första månlandningen ägde rum.
  2. Då jag har relativt svårt att lära mig manus så skulle de första orden inte bli det klassiska:
    'A small *knaster* step for man *sprak*.
    A *sus* giant leap *rasp* for mankind.'
    Utan instället något som bubblar upp i mitt huvud när jag står där på trappsteget, i stil med:
    'But *rasp* there's nothin' *knaster* but rocks here *knak*!'
    Kanske inte så lyckat.
  3. Väl uppe i rymdfärjan skulle Neil antagligen ha mer tur än mig när vi spelade sten, sax, påse om vem som skulle få gå ut först.

Skandalerar det inte mvg lång väg?


Kommentarer
Postat av: kim

Unn, första leendet från moi tilldelas dig och det här idag. Mwhahaha.
Nu ska jag borsta tänderna. Tjing!

2006-09-26 @ 07:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0