Dialog

-En minipizza, en Fantomentidning och ett bad senare och Unn har fortfarande inte hunnit med någon matte. Ajaj, inte bra för betygen som hela hennes framtid hänger på.

Fuck it! Jag orkar inte bry mig. Jag har ingen lust att bry mig! Jag är trött och glad! Det får räcka.
-Eh, inte en chans! Looser!

Jag har nu kommit på hur man ska bära sig åt för att (på Helgon) kunna läsa de kommentarer mina vänner har skrivit om mig.
-Redan Unn.
Okej, jag är inte alltid så bright men jag älskar mig själv ändå. Sådeså.
-Det gör du inte alls!
Joho, det gör jag väl visst! För det mesta i alla fall....
-Ha! Jag tycker mig ana en viss osäkerhet där!?!
Det var nog bara inbillning!
-Det tror jag då inte!
Du kan väl inte tro någonting, du finns ju knappt ens på riktigt!
-Eh...det gör jag väl visst.....eller....eh.....
Nu kan du inte ens bestämma dig för om du finns eller inte! HUR ska du kunna klanka ner på mig om du har sådana väldiga problem med din egen identitet!
-Fast....jag...eller....nej....jag menar.....eh....
Kom ihåg det där med vem som ska kasta första stenen, det  som Jesus lärde oss människor...
-Men det....jag.....alltså.....eh....
Poff!

Så eliminerar man hjärnspöken som tycker att man inte är tillräckligt bra.


Kommentarer
Postat av: puff, din bättre äkta hälft

ibland är det verkligen bäst att ha en sån som du.
bara så du vet. faktiskt inte bara ibland, för det mesta!

2006-09-19 @ 09:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0