Täävling!

Jag har gjort det igen!
Vunnit en tävling i Morgonpasset i p3 alltså! Gud va jag är bra! Fast idag var det inte min förtjänst, utan min pojkväns.
Dagens tävling var flipp eller flopp. Det gick ut på att man skulle skryta om sin partner. Detta lyckades jag med, med bravur. Patrik Ernst blev rörd til tårar och tjejen-som-jag-inte-kommer-ihåg-namnet-på hade gåshud. Juryn var enhällig om att Mårten var underbar efter att jag hade beskrivit honom. Med fem flippar av sju möjliga tog jag hem tävlingen.
Det jag förlorade på var att att Olle Gart förknippade namnet Mårten med en gås och att jag, när de frågade vilken situation jag befann mig i just då, höll på att skriva min svenskauppsats. Men det kan inte hjälpas.
Jag har världens bästa pojkvän, för allt dom säger i radio ( vilket ju är detsamma som tv, fast utan bild ) är ju sant. ^_^

JaghjärtaMårten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0