privat chaffis?

Idag har jag gått runt och varit nervös hela dagen. Mårten hade uppkörning idag och han vägrade tala om för mig hur dags det var. Följden av det blev alltså att jag var tvungen att vara nervös hela dagen istället för att kunna koncentrera min nervositet till en viss tid. 
13:48 fick jag sms:et, han hade klarat det! Jubel utbröt(in my mind...)!
Men då hade jag gått och varit nervös så länge så då kunde jag inte riktigt släppa det. Jag får helt enkelt anta att körkortsnervositeten övergått till biologinervositet. Prov i övermorgon, jag kan ju säga såhär att jag inte direkt ligger bra till för ett mvg, eller ett vg, eller ens ett g. I'm totally fucked!

Jag fick btw skuts hem från skolan idag. ^_^ Kändes dock lite skumt att få sitta fram och att Birgitta inte var med i bilen. Men jag kan nog vänja mig. ^_~ Detta känns bra, nu har jag både ett styck pojkvän och ett styck bästa vän som har körkort.  Om jag hade haft en bil som de hade kunnat köra runt mig i hade jag aldrig mer behövt cyckla/gå/vingla/krypa/kräla/jogga någonstans...hur bra hade inte det varit!!! XD
Fast nu har jag inte det. >_<                                [seriöst smiley-missbruk]

Jag har nu haft första mötet med min projektarbets-handledare, engelskaläraren JAL. JAL är en liten tant som luktar konstigt, röker mycket och när hon ska handla handlar hon förmodligen bara hårnät och hundmat.
Med JAL pratade jag om min projektarbetes idé, jag har tänkt att jag ska göra undertext/subtitles till en film. Hur bra är inte den idén! Helt bloody brilliant, om du frågar mig.

Idag när jag fick skuts hem av min pojkvän (som har körkort ^_^) såg jag både 129 OCH 130! Helt galet bra!

Än en gång, Grattis Mårten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0