konsert

Je t'aime mon amour. ^_^
Riktigt bra spelning! När man kom ut från Musikhuset så nynnade hela parkeringen på ba-ba-babeda-ba-ba.
Jag känner mig som en sån groupie. Fast inte riktigt.
Jag känner faktiskt klarinettisten...låter kanske inte riktigt lika creddigt som att känna basisten men wtf, ijdgaf [I jost don' givv a fock] som min bror hade sagt. Det är mkt tüffare egentligen. Bara att ingen vet om det.

Och Alice...
Du var jätte duktig!

Jag tänkte på det, dudsen i bandet i mitten såg verkligen ut som före detta Teknikum elever. De hade den rätta Teknikum "jag är lite geeky" looken. Jag gjorde en liten Gallup-undersökning angående ifall de såg ut som forna T-elever och 100% av de tillfrågade (Alice och Lisa) höll med mig om denna åsikt.

Let's take the lovetrain...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0