cash

Maggan från mitt konfaläger har skrivit om mig och boyfriend i ett helgondagboksinlägg(hon heter makt om du vill see for yourself). Det var tydligen hennes mamma som hade sagt att Mårten gjort ett kap iom att jag var förmögen och bra.
What?!? Är ju min spontana reaktion.
Hur kommer det sig att alla tror så mycket angående mina föräldrars ekonomi? Personligen har jag ingen aning om hur mina föräldrars ekonomiska situation ser ut. JAg har inte tänkt på det alls förrän helt nyligen. Ja, i samband med att min mamma gick och köpte ett hus så började man väl fundera lite.
JAg tycker inte om pengar, det är ett så känslig ämne. Det är ju en sådan sak man inte kan göra något åt om ens föräldrar har pengar eller inte. Det är ju som det är. Jag tycker det är jobbigt alltihop. VArför får man inte ha det bra ställt i sverige? Jävla jantelag.

Ser man mig som en bortskämd snorunge? Jag vill inte att det ska vara så!
Gah! Fan va jobbigt. JAg har fått seriösa komplex.

Varför ska jag få ha det så bra? I'm not worthy. Det finns ju så många andra som är så mycket bättre än mig.  

It makes me sad.

Kommentarer
Postat av: Millan.

Hej Unn. Hjälp. jag har gått vilse. På min högra sida har jag en navigeringsmeny, eller möjligen en stor kofta. Jag måste hitta hem till min blogg. Hjälp.

2006-10-12 @ 19:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0