Vem är hon ihop med?

Jag tycker det är lite roligt att titta på vilka folk är ihop med på helgon.Vissa länkar ju till sin pojk/flickvän i sin info..och jag tycker det är lite spännande att kika på vem som är ihop med vem. Speciellt om jag inte känner dem. Ofta kan man se på något vis att folk passar ihop. De<har ofta relativt lik stil och man kan utifrån deras bilder utan vidare se dem tillsammans.
Men ibland blir man ganska förvånad och tänker saker i stil med:
 'Va! Seriöst, är dom två tillsammans?!?
Dessa par gör mig lite glad på något vis. Det känns så bra att vissa trots att de inte är 'likadana' kan hitta varandra.

Jag tror min facination hänger ihop med hur folk reagerar när jag säger att jag är ihop med Mårten (ja, just det, DEN Mårten). 94% reagerar med ett:
 'VA? Men ni är ju inte likadana!'

För mig finns det inget som är mer logiskt än att vi ska vara tillsammans och så är det kanske för de där paren på helgon också. Trots att det inte syns utifrån så det finns där. Någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0