Saturday night fever

Har hjälpt lillebror att searcha efter en pizzeria med hemkörning. Exelle är nördiga för de har bara hemkörning till campus. Dumt påhitt!!

ikväll blir det nog minuspoäng på partyskalan. Samhällskunskap. Det som är jobbigt är att jag vet en massa trevliga partaj jag skulle kunna uppsöka men pga akut pluringbrist får jag tillbringa kvällen i hemmets lugna vrå tillsammans med mina skolböcker för att försöka komma ifatt med mina studier lite. Yey. Not.

Jag vill se Borat. But nobody wants to go with me. o.O snuft

Men nu ska jag följeslaga min kärigaste broder till pizzerian. Se till att han inte springer bort på vägen -det har hänt innan!

lurve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0