Kvällstid

Firade Amandas birthday något försenat. Fast det var ju inte så mycket försenat, hennes födelsedag var ju alldeles nyss....8 oktober. Practicly yesterday!
Vi körde det vanliga paketet med bio och middag på någon fancy (nåja) resturang. Dagens film blev The Guardian. Den var faktiskt jätte bra! Det trodde jag verkligen inte då varken titeln eller trailern bådade gott. Både Aston Kutcher och Kevin Kostner var superba i sina roller. Jag brukar inte vara något stort fan av någon av dessa bägge herrar, men casting folket hade verkligen gjort ett bra jobb med denna film.

Sen bar det av till Koh Thai är vi intog mumsig föda.

Idag har jag köpt böcker, fyra stycken för 120 kronor. Detta skedde på antikvariatet, ett mycket trevligt ställe! Jag köpte 'Tills vi möts igen' och 'Princess Daisy' av Judith Krantz därför att jag gillar hennes böcker, 'Sugar' av Michel Faber för att jag gillade omslaget (lite Alice shopping där ^^) och Siddhartha av Hermann Hesse för att Mårten sa att den var jätte bra. Jag känner min lite nöjd.

Nu har jag också äntligen fått iväg klasslistan med vilka namn som ska stå i klassbandet i studentmössan. Sheisse snart tar jag studenten! Det känns overkligt.

Nu ska jag gå och lägga mig. Kanske påbörja en av mina nya böcker? Tja, why not liksom? Lite tråkigt att behöva sova själv bara....det blir så kallt då. Menmen det finns inte mycket att göra åt saken. Det är bara att bita ihop och lägga på sig en extra filt.

Lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0