How ya donin'?

Mitt attempt att pigga upp mig själv lyckades alldeles otroligt väl!
Inte bara var jag på löjligt bra humör under hela skoldagen men jag har även lyckats få en hel massa betungande saker gjorda. Till exempel:

  1. Posta iväg den där förbannade tre telefonen.
  2. Lämnat tillbaka Narnia, som egentligen skulle ha varit tillbaka hos filmuthyrningsfolket i lördags. För övrigt har de även ringt mig och bett mig, vänligt men bestämmt, att lämna tillbaka den. Tihi
  3. Betalat mina skulder till VideoMix.
    Så nu vågar jag mig in där igen...
  4. Reklamerat mina beloved Acne jeans som knappt höll ett halvår. Människorna på Olsons var mycket mer förstående än jag hade väntat mig. De skulle ringa upp Acne och höra om jag skulle få ett nytt par jaens eller ej. Jag får besked i veckan.
  5. Intervjuat klart alla de sökande till elevrådsstyrelsen. Shait va svårt det kommer att bli när jag och Sanne ska bestämma oss för vilka som är de två bäst lämpliga kandidaterna på måndag eftermddag! Alla är ju så bra!!!

För att fira att jag är så bra spenderade jag mina sista tjugo kronor på en hemlig påse från fd Ragazza, som nu bytt namn till ngt som lät lite mer fancy (kommer dock inte ihåg det vilket tyder på att det inte var ett så bra namn...). Som en liten present till mig själv. 
I paketet fanns:

  • En ganska fin lite-mörkare-än-babyblå hårklämma
  • En absolut hideous frisör-klämma. Imagine: vit grund med babyblått glitter-lack och svarta gepardfläckar på ovansidan. Isch! Kan nog mycket väl vara det fulaste håuppsättningsverktyg jag har skådat.
  • Ett 1,5cm brett, stelt plastarmband i tro det eller ej babyblått och vitt(!).
  • Ett plastigt men helt okej sjuradigt armband.
  • Ett vidrigt, smalt armband som en sjuåring skulle bli över lycklig för. Färgerna: Rosa, lila och BABYBLÅTT!
  • De fulaste tofsar jag någonsin sett! På varje snodd sitter tre små förskräckligt fula glitterstens prydda rosor fast. Naturligtvis var även vissa av dess babyblå. Tur att mitt hår är för kort för att sättas upp!

Varför just BABYBLÅ är ju min stora fråga just nu! Men jag blev ändå glad för mina presenter! Tanken var ju god! Och framför allt så var det en överraskning! I luv suprises! ^_^

Tyvärr har jag dragit på mig en lite besvärande huvudvärk sen jag kom hem....annars är det bara bra tackar som frågar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0