Turbulent torsdag

One small step for a giant and lots of giant steps for me!

Jag är så grymt stolt över mig själv idag! Idag hade jag tre prov. TRE!!! Det är faktiskt en väldans massa prov om ni frågar mig! Jag menar tre bloody stycken! Och jag gjorde dem allihop! Hur grym är inte jag?!?! Typ som från månen till någon gång i mitten på november, enligt mig. Jag är helt otroligt! Att jag tog mig till skolan är faktiskt en enorm prestation! Jag menar även om jag inte har prov eller svåra lektioner så kan jag ibland ha dagar då det är omöjligt att stiga upp. Och denna dagen var en extra jobbig dag, då bukar det vara jobbigare för mig att orka röra mig överhuvutaget. Men idag har jag bevisat för mig själv att jag klarar detta! Och klarar jag en dag som denna kommer jag att klara så oerhört mycket......förhoppningsvis i alla fall.

Gud har belönat mig lite extra idag för att jag ska inse hur bra jag är. Jag ska ju se alla registrerings skyltar i ordning från 001-999. Jag har inbillat mig att det är ett belöningssystem för mig. Om jag är snäll och trevlig mot andra kommer jag att se en skylt. Idag har jag sett 100 (familjen Rasks Porshe), 101 OCH 102! Det är inte ofta man ser tre på en dag!
På lördag blir det tårta och kalas för att fira att jag kommit upp i hundra! Det ska bli skoj! ^^ So I hope to see you at SIgrids!

Traskade hem med Posh. Han cyckel hade fått punktering, poor thing! 
Benjamin, du har en förmåga att alltid kunna göra mig lite gladare!

Var i stablet med Puff.
Sigrid, du ska veta att du verkligen inte behöver komma på min dansuppvisning! Jag vet att du lövar mig mest av alla trots att du bara tänker på Carl Lundin, hönan i ditt liv.

Okej. Men ha en bra tisdag. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0