Tråkig afton

Tråktråktråk. Jag ger upp hoppet om att kvällen kommer att bli rolig. Nu går jag och lägger mig. Japp så får det bli. Så hoppas vi att morgondagen blir lite mer givande. Och att jag får lite mer skolarbete gjort än vad jag har lyckats med idag. Fast det är ju inte så svårt. Jag behöver bara kika lite på en skolbok för att ha gjort mer än jag gjort idag.

Just nu längtar jag så extremt mycket till sommaren att det inte är klokt! Sol, bad, festival, vänner. We're gonna have the time of our life!

Ärligt talat nu är det bara 20 dagar kvar. Seriös nedräkning! Hultan here we come!

Kommentarer
Postat av: mandy

Satan i gatan alltså! HULTSFREEEEEED :* here we come!
puss

2006-05-27 @ 12:11:31
Postat av: kim

du, du.. nu e de bara 19 dagar kvar. ÅÅåååh!

2006-05-27 @ 18:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0