Someone please call 911

Jag var hos min solarie bruna tandreglerare Lennart i morse. Denne käcka herre spände min tandställning och satte dit diverse ståltrådar, elastiska snören och gummikedjor. Vi kan säga såhär att jag inte kommer kunna äta någonting på de närmaste veckorna pga ömmande tänder. Jag kommer svälta! Tänk om jag blir som Greven i Greveholms slott! Usch så unattractive! Då kommer ingen vilja gifta sig med mig. Det vore ju synd. Fast när tandställningen kommer av kommer jag i alla fall ha snygga tänder! Om jag inte har svultit ihjäl tills dess vill säga.....

Eftersom jag inte börjar skolan förrän 11.50 har jag förutom att tillbringa en timme i tandläkarstolen också sprungit runt sjön. Jag vet inte vad det är med mig men mitt hat gentemot löpning har börjat avta lite smått. Det är nästan trevligt när man får springa i sin egen takt utan att en gympalärare står med ett tidtagarur och skakar på huvudet med besvikelsen tydlig i ansiktet i slutet av rundan. Vad har det tagit åt mig egentligen?!?! Jag gillar ju inte att springa! Eller?

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Jaaa! Springa är bra!!!

Postat av: kim

Det är nästan pinsamt/tur.. Erkännande: Jag skulle nog också springa en himlans massa om jag bodde jämte sjön. Tur att jag inte gör det (nannaa.. bara jämte ett elljusspår... nannna)

2006-05-12 @ 18:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0