Solsken

Allt känns bra!
Idag har jag gjort jätte mycke matte och är nästan klar med alla tal jag skulle hinna med för att inte vara efter mer. Det är väldigt positivt!

Jag och Sigrid var ute och knatade i solskenet och konstaterade vilken fin stad vi egentligen bor i. Likaså är Växjö en väldigt bra stad att vara kär i. Det finns så många bra platser där det lämpar sig ypperligt att strosa hand i hand med någon, så många bänkar där man kan sitta och se någon djupt in i ögonen och så många bra make-out spots att det nästan är löjligt. Vi ansåg att det var extemt synd att man inte har någon som man kan ägna sig åt dessa aktiviteter tillsammans med. Eller Sigrid ansåg snarare att det var synd att den hon ville hänge sig åt inte finns i denna stad. Fast hennes Carl Lundin kommer ju hit på fredag så hon behöver ju inte vänta så många dagar på att få lite lovin'.

 Idag var faktiskt första gången på ett bra tag som jag faktiskt orkade tänka på kärlek över huvu taget. Det känns som ett steg i rätt riktning för mig. Innan har jag inte orkat med det alls. De flesta brukar ju önska att de hade någon, en pojkvän/flickvän, som tyckte om dem men jag har inte kunnat känna så alls. Jag har inte varit mottaglig för kärlek. När man mår dåligt är det svårt att fokusera på något annat än hur dåligt man mår, kroppen kan helt enkelt inte ta in några andra intryck. Jag har varit på tok för nere, men nu så känns tanken på kärlek inte lika omöjlig längre. Vi får se hur det blir. We don't want to rush things!

Jag är glad! Det känns helt otroligt! Jag kan inte släppa det faktum att jag är glad i hela kroppen! It feels amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0