Shopping spree

52807-9

För att fira att jag är en sådan bra människa bjöd jag mig själv på en liten shoppingrunda. Jag handlade i två tredjedelar av affärerna jag gick in i. Jag gick i och för sig bara in i tre affärer, men ändå.
Jag är nu stolt ägare av ett par svarta tajta Cheap Monday's, vilka ni kan se på bilden ovan tillsammans med mina Allt-Kommer-Att-Bli-Bra-Skor. Dessa införskaffades på Olssons. Jag kände att min festival garderob inte kunde vara utan dessa magnifika byxor. Och jag skiter i att det inte är den absolut mest smickrande modellen för mina lår/höfter. Jag ser det som en tribute till mina kvinnliga former (haha). But if it bothers you, you can always look the other way. 
Likaså köpte jag en fin marinblå kjol. Denna kom från Indiska. Soooo wonderful! I'm in Looooove! Fickorna är så fina! Mina fans kommer att få se mycket av den i sommar!
Plus ett par tyg-flipflops. Också från Indiska. 30 enkronor kostade dom så jag tyckte det kunde vara värt det.
The only shop I didn't purchase anything in was Nilson's, you know the sko affär.

Nu ska jag kila iväg och watcha Grey's Anatomy. Den är bra.


Kommentarer
Postat av: stjärnstofft

fasiken va snygga byxor!
och helt fantastiska skor, du har en sån jäkla känsla för stil, blir jäkligt avundsjuk!

2006-05-30 @ 21:14:42
Postat av: Benjamin

maha!
Skulle också behöva en sån runda...

2006-05-30 @ 23:16:52
URL: http://maisondebenjamin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0