Rödluvan

Rödluvan

Det blir ingen föreställning med Rödluvan. Jag insåg inte hur mycket jag hade sett fram emot att få visa upp den förrän jag insåg hur ledsen jag blev över att inte få göra föreställningen inför en riktig publik. Jag menar, jag var tvungen attanstränga mig för att inte gråta. Okej jag vet att det inte är normalt beteende men jag bryr mig inte. Jag blev skit ledse! Och arg, och besviken. Framför allt besviken. Men jag visar de flesta känslor genom att gråta. Mina tårkanaler måste vara felmonterade.

Life sucks. Or mine does anyway.

Hade Nationellt Prov i engelska imorse. Det gick jätte dåligt. Temat var reklam. Jag skrev helt bloody värdelöst. Jag stavade fel till every.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Klart du blev ledsen!
När du har lagt ner så mycket tid och ansträngning. Jag förstår dig verkligen, och är ledsen med dig för jag hade mer än gärna kommit och tittat!!!

Postat av: Anonym

aooo, jag som ville se er uppsättning! morr på vem det nu är var som bestämde att det inte gick för sig. och tack för stödet inför kommande fuck up (läs dans) :*

2006-05-03 @ 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0