Panik,stress och ynklighet

PANIK!
Jag har seriös panik nu! Jag vet inte vad jag sak göra eller vart jag ska ta vägen. Jag har tre prov imorgon. TRE! Det är inte humant. Men jag kan ju inte skuta upp dem för då måste jag göra dem sen. Och så har jag argumentation till på fredag och den har jag inte påbörjat ännu. Pappa hade lovat att hjälpa mig med att komma på bra argument till den man nu har han åkt till USA med Ylva. Va Fan. Åt helvete med med allt. All glädje jag känt sen helgen är som bortblåst. Nu känns min värld nattsvart. Jag vet att alla hatar mig när jag är sånhär. Jag drar ner allas humör och gör alla ledsna.  Alla tänker: Åh va hon är jobbig, hon vill bara ha uppmärksamhet, hon låtsas bara för att framstå som svår. JAG HATAR DET FAKTUM ATT JAG INTE KAN VARA GLAD!!! Jag hade gett vad som hellst för att få vara glad som en normal människa.  Jag vill inte vara med mer. Jag kommer att börja gråta nu. Fan.

Onsdagar är min jobbigaste dag. Innan älskade jag dem men inte nu längre.

Jag har insett att jag suger på teater, tur att det inte blir något uppspel så att jag slipper göra bort mig inför folk jag känner. Om man tror att man är bra på något och det sen visar sig vara tvärt om så känns det rätt jobbigt. Inte kan jag dansa heller. Tur att jag står längst bak i kanten på jazzen, då kommer ingen att behöva titta på mig när vi visar upp.

Jag är osynlig och obetydlig.


Kommentarer
Postat av: hmm

Unn sluta det är inte sant!! Alla de gånger du är underbart glad väger jättemycket upp för de sura! Alla tycker att tre prov är jobbiga

2006-05-10 @ 18:16:05
Postat av: Benjamin

Precis, alla vet hur duktig du är. Låt inte dina dåliga dagar förstöra alla de bra, och låt inte den deprimerade känslan förstöra när du ska visa er dans, det är du för bra för!

2006-05-10 @ 18:54:08
URL: http://maisondebenjamin.blogg.se
Postat av: your beloved (hopefully)

happy thoughts. du är snyggast. och proven kan gå och dö! lt ine en sån ovesäntlig sak som prov dra ner ditt humör. låt solen dra upp humöret istället. och det faktum att du kommer va snyggast på hultsfred i dina stövlar, trosor, linne och midjeväska. låt sådana saker påverka ditt humör. och angående teatern. vem var det egentligen som berättade en spökhistoria med sån innlevelse att sigrid 17 år lutar sig lite frammåt och lyfter fötterna från golvet? ta vara på dom ögonblicken. göm dom i ditt hjärta eller underkudden. ta fram dom en kväll som denna.

älskar dig.

2006-05-10 @ 21:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0