Ladies

Ikväll ska all the Lacies i min klass ha tjej middag hemma hos mig. Är mitt uppe i preparations. Jag har inte direkt några förväntningar på kvällen, det får bli som det blir.

Jag har nu bestämt mig vad jag ska ha på mig. Det blir Acne jeansen, svart skorta, benvit tee över och slips i benvitt och vinrött. Snyggt enligt mig! Synd att jag inte hade det på mig igår. Då hade jag kanske kännt mig snygg och då hade inte mitt humör blivit så miserabelt. Hur man känner sig påverkar allt så oerhört mycket. Tex är det endats de kvällar jag känner mig snygg då jag får ragg, aldrig annars. Jag ska nog börja byta om nu så jag slipper stressa. Jag hatar att stressa lika mycket som jag älskar att snoka i andra människors kylskåp, dvs ganska mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0