Jag ska bara...

Jag är på väg till sigrid nu. Det är bara att jag inte har kommit så långt. Jag har iaf duschat. Men sen stod datorn där......och jag kom av mig lite i min göra-mig-redo-för-att-gå-utanför-mitt-hem-process.

"Ska bara kolla om någon kommenterat min blogg....", tänkte Unn och satte sig vid datorn. Därefter kände hon att han bara MÅSTE kolla om någon av vännerna har skrivit något i sina bloggar. Det hade ju naturligtvis några gjort och då vore det ju EXTREMT oartigt att inte skriva en liten kommentar. Så då var hon ju naturligtvis tvungen att göra det. Vid detta laget tänkte Unn:
"Hmm, lika bra att jag skriver i min egen blogg när jag ändå håller på." Och vips så satt hon och skrev:

Jag är på väg till sigrid nu. Det är bara att jag inte har kommit så långt. Jag har iaf duschat. Men sen stod datorn där......och jag kom av mig lite i min göra-mig-redo-för-att-gå-utanför-mitt-hem-process.



Kommentarer
Postat av: i väntans tider

inte så jäkla konstigt att det tog sån nedrarns tid. men tur att du kom så att du kunde ge mig en liten kurs i att älta och upprepa och vara kär...
massa kärlek.

2006-05-05 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0