Fear no geggamojja!

Solen skiner och det är sommar värme! Yehy!

Vi gjorde staden Siggelius, Mandy och jag. Vi var helt über tuffa chicks dressed in black and white. Det var lite kul hur vårt hår såg ut. Mandys lovely vitblonda, Sigrid med sitt blonda med mörk slinga i luggen och jag med mitt hel mörka. Det mörka kom gradvis. Jag tyckte iaf det var ett fint litet fenomen....

När vi hade skiljts från Mandy träffade vi Benjamin som skulle äta lunch. Good to know att han mår bättre. Det finns misstankar om att en viss person (vi behöver ju inte nämna några namn, men det var HIlls) har smittat ner allihopa med ett elakartat förkylningsvirus. Alla kände/har känt av vissa sjukdoms sypmtom. Jag önskar att alla ska bli friska. Nu.

Nu har jag spendat mer pengar på att min festivalsommar ska bli lyckad. Mina inköp har hittills bestått av

  1. Hultsfredsbiljett á 1390kr
  2. Arvikabiljett á 825kr
  3. Gummistövlar á 400kr
Gummistövlarna är dagens stora inköp. De är vita med en svart döskalle på. Köpta i skoaffären på Sandgärdsgatan. (Ja, Anna och Sigrid jag vet att ni såg dom först med som amerikanska barn brukar säga: You snooze, you lose! Haha! In your face!) Jag är overjoyed för mina nya fina stövlar. Mina gamla röda gick ju sönder. Det var en tung period filled with tears. Jag grät faktiskt mer när jag hade reklamerat mina älskade röda gummistövlar än när det tog slut med mitt ex. Det är nästan, men bara nästan pinsamt. Jag sörjde iaf stövlarna länge och väl men nu kände jag att det var dags att gå vidare med mitt liv.
Nu har jag gjort av med alla pengarna jag hittade när jag städade. Känns bra, känns bra.


Kommentarer
Postat av: Benjamin

check this out http://www.kabbalah.com/sk101/01.html

2006-05-07 @ 01:18:42
URL: http://maisondebenjamin.blogg.se
Postat av: Hills.

Curse you, woman!
Anklagar mig för sådana...saker!
Kiss i hjärnan!


:-*

2006-05-07 @ 19:27:32
Postat av: Anis Bananis

Ja, jag antar att vi får skylla oss ;) Haha!

2006-05-07 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0