Evil laughter

Nu ska jag plugga matte så att jag inte ligger så mycket efter på måndag. Psykologen sa att det kunde vara bra att rensa upp lite på sin att göra lista för att må lite bättre. Så det är min plan. Moahaha!!!!!!!

Snart ska jag också skälja ur färgen ur mitt hår. Uppdrag avskaffa utväxt är under pågående och är snart avslutat. Moahaha!!!!!!

Jag har till skillnad från de flesta normala barn inte slagits med mina syskon utan istället fightats lite med min pappa. Jag vann. Jag fick ett galet panikryck på honom när han inte kunde hålla reda på sin mp3 och tjatade om att vi slarvat bort diverse delar till den. I själva verket låg i den låda jag sa att den skulle ligga. Gah! Så jag jagade honom genom hela huset och slog och kittlade honom. Han ställde stolar i vägen men jag har blivit skillad på jakter genom huset så han hade ingen chans. Moahaha!!!!!!!!

Nu vet jag vad jag ska ha på mig hos A-lis ikväll. Om du är nyfiken så säger jag bara: I'll never tell! Moahaha!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0