Ebbas blogg

Jag spanade in bloggen med stort B. Alla bloggars urmoder. Ebbas blogg. Och oj va besviken jag blev! Den var ju helt sjukt tråkig! Kanske har jag blivit bortskämd med att mina vänner är sånna grymma bloggare och skriver om spännande saker, vad vet jag. Men att inte Ebba kunde skriva något lite mer intresseväckande gjorde mig lite ställd. Hur kan denna lilla människa som tycks leva ett så spännande liv inte kunna ha något vettigt att skriva om? Och hon ska vara journalist! Fnys!

Jag respekterar henne väldigt mycket när det kommer till hennes karriär. Hon har jobbat hårt för att komma dit hon är och hon ska ha en massa credd för det. Men jag vill bara kräkas när jag läser om de issues hon tar upp i sin blogg. Powerwalking, shopping och missade fester. Jag menar hallå? Har du inget annat i huvudet?


Nu ska jag sluta dissa Ebbas blogg. Vad har jag för rätt att klaga på hennes blogg när mig egen bara innehållet skit? Jag vet, ingen alls egentligen.

I'm a terrible person.


Kommentarer
Postat av: emelie

nja, egentligen skulle jag ju hålla med dig. men ändå, ibland kan det faktiskt vara rätt så roligt att läsa om hennes "ointressanta" liv. att ta del av alla modefakta, iaf ;)

2006-05-24 @ 18:26:39
URL: http://blonde.blogg.se
Postat av: emelie

nja, egentligen skulle jag ju hålla med dig. men ändå, ibland kan det faktiskt vara rätt så roligt att läsa om hennes "ointressanta" liv. att ta del av alla modefakta, iaf ;)

2006-05-24 @ 18:26:39
URL: http://blonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0