Dagens lista

-Nu ska vi vara poooositiva och glaaaada! Göra det bästa av situationen. Fånga dagen. Inte tjura och vara tråkiga, nejnejnej! Då kommer ingen att tycka om oss, o nej. Var nu en duktig flicka och skriv något lite käckt!
-Men jag kan inte!
-Tok heller!
-Jaha, om det ska vara på det viset.

Min lista över varför det är bra att vara deprimerad

  1. Då jag vissa dagar inte ens kan stiga upp ur sängen får jag på sätt och vis vara med och designa mitt scema själv.
  2. Eftersom min Tinitus blir värre på en dålig dag får jag ett härligt komp till min ledsenhet. Musik blir verkligen överflödigt.
  3. Då jag redan befinner mig någonstans i ett bottenlösthål blir mina misslyckanden inte så påtagliga för någon som tittar på utifrån. Jag menar om hålet är bottenlöst kan hon ju inte nå botten! hahaha(tid för skratt från publiken)hahahaha
  4. På en dålig dag krävs det inga stora medel för att få mig att gråta. Det räckte att mamma frågade mig om hon skulle köpa Hallon-Melonyoghurt eller Kungsbär. Alltså behöver ni inte anstränga er speciellt mycket. Bra va?
  5. Man kan spara in stora summor på elektricitet. Då min tillvaro redan är nattsvart spelar det ingen roll om lampan är tänd eller släckt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskade lilla Unn. Jag vet precis hur du känner dig. Jag hatar att man måste vara glad jämt. Ring gärna om du behöver prata! [kärlek]

2006-05-15 @ 17:27:03
Postat av: kim

Man tackar, och tur är väl att jag råkar tycka precis samma sak om dig! -kräääm-

2006-05-16 @ 07:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0