Balklänning

Balklänning

Här ser ni, kära lyssnare, mig i min balklänning! Denna kreation införskaffade jag idag på min mycket extended eftermiddag. Jag är inte på något vis nöjd med denna bild då jag ser ut som ett sömnigt murmeldjur med påssjuka men man får iaf en någorlunda uppfattning om hur klänningen ser ut.

För att runda av tar vi en liten dagens lista.

Dagens
trevligaste: På gräsmattan utanför katedral. Vänner i solen, blir det bättre?
gladaste: Unn då hon sett båda 97 och 98 idag. Alternativt mamma vars studentbalsklänning fortfarande passar.
rödaste: Unn då hon brände sig i solen (ni ser ju på bilden!).
hurtigaste: Unn som efter en timmes balett-träning bestämmer sig för att springa runt sjön och köra lite styketräning. Efter 60 minuter balett, 10 minuters cyckelfärd, 30 minuters löpning, 200 situps, 30 armhävningar och en minuts statisk ryggträning kändes det rätt bra i kroppen!
prov: National english test: reading and listening. I reckon it went alright.

Nu ska jag äta kvällsmat. Magen börjar kurra oroväckande högt!

Kommentarer
Postat av: Mandy

Aw! Så tjusig man kan bli då ;)

2006-05-10 @ 11:45:54
Postat av: Anna

Unn, du är så vacker :)

2006-05-10 @ 12:11:28
Postat av: Benjamin

Looking good!

2006-05-10 @ 13:34:45
URL: http://maisondebenjamin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0