gobshite

(=bra curseword man lär sig om man läser Marian Keyes!)

Getting better rent fysiskt. Getting worse när det kommer till allt annat. Jag har två prov denna vecka vilket jag var lyckligt ovetande om fram tills idag. Jag vill vara sjuk igen. Jag är ännu inte frisk. Jag känner mig väldigt dålig. PÅ torsdag kommer jag att vara död. Och på fredag ska jag ha begravning. Hope you all can make it! I'm sure it'll be a killer party! hahaha. IWANTTOBEDEADRIGHTNOWSOBADLY! Maybe I am dead? One can only hope...

Oh and I got my Matte C test back today. MVG hur grym är inte jag! Jag hade ju ffs feber när jag gjorde det! Jag kickar ass!

Kommentarer
Postat av: Puff

you foxy lady, så grym är du ^^

2006-03-15 @ 14:01:35
Postat av: Benjamin

Hihi, Jag gillar att din blogg är rosa.
Jag är på sånt humör. Men du, spelkväll på lördag @ my place?

Postat av: Krille.

Bra blogg :) Like it..

2006-03-23 @ 01:48:28
URL: http://krilletheflipp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0