thoghts

Nu är jag hemma och håller på att förbereda mig mentalt på att jag ska packa en väska med lite pryttlar att ha med mig till Malins stuga. Jag ska iaf ha på mig mina nya skor! De blir bara finare och finare ju mer jag tittar på dem! [Happy face] Det är mina sommarnatts skor. Dvs de skor jag ska ha på mig när jag har hittat någon som jag kan vandra runt i sommarnatten med. Någon som jag kan hålla i handen och glittra med. Någon som känner sig manad?

Suck, jag känner mig fruktansvärt ytlig men på sommaren när det är varmt blir ens tankebanor inte speciellt stora. Alla modebloggar skrivna av små anorektiska, blonderade flickebarn som man bombarderas av hela tiden gör ju inte direkt min tankeverksamhet mer aktiv. Då är det lite bättre på natten. När luften är svalare och lättare att andas. Och man vandrar ut i sommarnatten. Då rensas huvudet från allt dumt och de riktiga tankarna får plats att bre ut sig på.

Nu ska jag fundera lite över vad jag bör ha med mig till Blekinge.

Trevlig Midsommar!

Kommentarer
Postat av: kim

Finfin hest vid namn Wilma, såndär.. vad heter det.. gråskimmel-aktig i färgen (shit, alla hästtermer har lämnat mig i min ensamhet!) 165 hög, dressyrinriktad, står 6km från växjö osv. osv. Får hoppas att det går vägen.. Men jag måste skaffa mig ett jobb!

2006-06-22 @ 19:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0