Teater betyg!

Yeah! Jag är grym! Jag kommer att få MVG i teater! Helt bloody brilliant! Jag äger på teater! Eller min älskade teaterlärare tycker tydligen det och då måste det ju vara sant. MVG! jag är så otroligt jättestolt och glad och....stolt! Och tydligen hade Fredrik, en i Gabbies crew, tyckt att jag varit så lysande som Katt/Mormor att han gått runt och citerat mig hela veckan. haha! Ja, jösses!

Kim hade en idé om att man för att öka publicitetet till sin blogg kunde använda sig av dirty words som sex, porr, dase, pussy och liknande för att ens blogg skulle komma upp när folk söker på dessa. Men något sådant skulle jag ju aldrig kunna göra! I'm way to prude! ^^

Kommentarer
Postat av: drama princess

i bow my head to the drama queen. grattis my dearest. men vad tror du om en pre-hultan dag/kväll på lördag? to get into the mood?

2006-06-08 @ 12:29:34
Postat av: kim

Oups, hittade din blogg när jag sökte på dase vs. pussy, hur kan det komma sig? ^^

2006-06-09 @ 19:44:09
Postat av: mandy

Haha. pussy, dase, dase, dase. Den avr bra unn :]
Hur hade du det på balen i går förresten? Du var så tjusig!

2006-06-10 @ 18:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0