Stört beteende!

Att tillbringa möda och tid på att raka stora delar av sin kropp (smalbenen, under armarna, bikinilinjen) är ju egentligen ganska absurt. Jag menar ett litet misstag och du får betala med blod. Vem var det som hittade på att man inte skulle ha någon hårväxt? Det är ju ganska skumt egentligen då alla faktiskt har det naturligt. Det är ju lite vrickat. Men jag antar att det ligger i människors natur att sträva efter det de inte har.


Ja du gissade rätt, jag råkade karva bort lite av skinnet som brukade sitta i min armhåla. Det sved.


Kommentarer
Postat av: dragsnäs calling

ajaj, men ska man va fin får man lida pin. typ världens värdelösaste uttryck. men du ang ditt förra innlägg så är präsänten du ska få ett steg på vägen om hur man skaffar sig lite love 4 life. typ tidernas bästa. hör av dig när du kommer hem från wienerbrödens förlovade land.

2006-06-30 @ 16:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0