Radiotrams

Telefonen ringer som besatt men jag måste bara vädra mina nyaste funderingar.

Jag har kommit på vem/vilka det är mest synd om idag, det är de stackars människorna som tvingades sjunga in jinglarna i radioreklamen. Jag lider med den stackars tjejen som behövde stå i en studio och om och om igen sjunga 'Smy-y-ycka' för att få reklaminspelningsledaren nöjd. Och va löjlig killen som sjöng in 'So, you wanna go diving', för att göra reklam för någon bilfirma, måste ha känt sig då han trallade denna löjliga fras fyrtiosjutusen gånger. Stackare! Jag hoppas att de fick bra betalt i alla fall!

Radioreklam är nog på det stora hela det löjligaste som finns. Och så grymt störande. Tacka vet jag P3. Men här på jobbet hjärntvättas jag av Mix Megapol. Usch! Säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0