Plåt 114

Hur kommer det sig att jag aldrig har något att göra strax innan stängningsdags?
Förmodligen därför att alla mäklarna gått hem och inte ger mig högar med jobb längre. Eventuellt kan det också bero på att jag är så grymt bra på mitt jobb och blir klar med allting i superfort.
Jag tror nog på det senare alternativet. Japp, så måste det ju vara.

När jag för en liten stund sedan var och plåtade utebilder på Pilgatan 4 (jag jobbar hos en mäklare, så att ta bilder på hus på arbetstid är inte så konstigt som det låter!) såg jag 114. Då blev jag glad!

En annan sak som gjorde mig glad är ett mejl som jag läste häromdan. Dert var ett sådant där skicka vidare mejl, ni vet. Fast det som stod i var inte 'skicka detta till 473 000 pers inom två minuter annasrs kommer ingen någonsin bli kär i dig!' utan det stod att man kan påverka hur man reagerar på det ens omgivning utsätter en för. Man kan välja att vara glad eller ledsen när man stiger upp på morgonen. Varför det mejlet gjorde mig glad vet jag egentligen inte, men det gjorde det.

Kommentarer
Postat av: lesbian wannabe

klaart det är för att du är grym på ditt jobb. liksom du är grym på allt annat, att va min vän tillexempel. älskar di för det.
massa kärlek till dig på ditt kontor :9

2006-06-28 @ 00:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0