Inägg nummer 104

Oj jag har lyckats få ihop över 100 blogginlägg. Det är lite som en milstolpe för min blogg och min bloggarkarriär. Att jag lyckades missa inlägg nummer 100 är doch lite synd. Detta kommer att bli inlägg 104 om jag inte missminner mig totalt. I'm so good at blogging. ^^

Snart är det Hultan. Borde man börja pack snart kanske? Eller? Jag längtar helt otroligt mycket! Oj så mycket hångel, musik och fest det kommer att bli! Festival är det bästa som finns. Det kommer tvåa på listan strax efter grillad Halloumi. Det är det mumsigaste som producerats typ någonsin! Att festival kommer tvåa beror nog på att jag är lite hungrig.

Kommentarer
Postat av: Benjamin

Åh, men Halloumi i alla dess fornmer är gott. Tar man light-versionen behöver man inte skämmas så mycket.

2006-06-13 @ 00:30:52
URL: http://maisondebenjamin.blogg.se
Postat av: Unn

Här äts det den vanliga och inte skämms vi för det. ^^

2006-06-13 @ 15:17:33
URL: http://mysisterwenttolondon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0