En vecka till avfärd

SnartåkervitillHnltanmenjaghinnerinteblogganuförjagharsåmycketsomjagmåstehinnamed.
(det är jättesvårt att skriva utan att trycka på mellanslag för man gör det automatiskt)

Men jag måste bara säga att Momo var bra! Min teatergrupp var ju och kikade på genrepet av denna föreställning och jag tyckte att ni (alla inblandade vänner) var mycket duktiga. Alla effekter och musik gjorde det så profsigt! Och sedan ikväll när alla sätter sina repliker kommer föreställningen bli helt outstanding!

Om det ändå vore sommarlov......

Kommentarer
Postat av: mandy

Jag var och såg den ikväll och den var mkt bra. :]
Snart hultan, hujedamej, bara en vecka kvar, sen är vi där!

2006-06-07 @ 21:31:34
URL: http://lovesick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0