Clarks:en

Dom är mina!
Skorna jag blev lite förälskad i häromdagen har nu fått ett hem hos mig. De var ju på tok för dyra med sin prislapp på 950 kronor men så pratade jag lite med pappa och han sponsrade mig med 500 om vi satte oss ner för att se över mina ansvarsområden i hemmet. Så då var utgiften för mig nere på 450 kronor och det är ju bara 50 kronor över den budget jag hade satt för att köpa ett par sköna, snygga sommarskor. Helt överkommligt! 'Så absolut, visst ska jag ha dem!' tänkte jag och skyndade mig tillbaka till stan för att hinna köpa skorna innan min lunchrast tog slut.

Väl på plats inne på Nilson's ser jag att skorna är på rea och att priset sänkts med 30%! Hurra! Helt plötsligt kostar de bara 665 riksdaler och min nota för dessa underbara pjucks är bantad till 165 enkronor! Sheit vilken tur man kan ha!

Ikväll bär det av till Blekinge för att fira midsommar med Malin och ett gäng av hennes vänner. Det blir nog skojsigt. Det är så oerhört praktiskt att Malin har körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0