Body, Boobs & Bra

Min syster gjorde mig sällskap till Snygg, Sexig & Singel. Efter typ sju minuter kunde hon, som aldrig sett filmen innan räkna ur hur det skulle sluta. Naturligtvis fick Chistina sin Peter och levde lycklig med honom i alla sina dagar. När filmen var slut tittade jag på avsnittet om Weight från Oprah dvd boxen. Dom sa många vettiga saker. Alla transformatoins gav mig inspipation att transforma mig själv lite grann. Så jag drog på mig mitt bronsfärgade fodral som jag ska bära den nionde juni. Usch. Det blir till att hålla in magen på fredag. Och jag är i desperat behov av en bh som inte sticker fram under klänningen. Det lär bli rätt svårt att hitta då klänningen är ganska djupt skuren både fram, i sidan och i ryggen. En lösning är ju att jag är utan bh, men denna klänningen får mig att se lika kurvig ut som en strykbräda. Utan bh kommer folk förmodligen att missta mig för en kille i klänning. I vanliga fall är jag yttert nöjd med min behändiga a-kupa men just nu hade lite större boobs inte varit fel. Fast då hade jag förmodligen inte fått plats i klänningen. Den är ganska tajt som det är.
Screw it! Nu skiter jag i allt vad kropps noja heter. Det har blivit dags för mig att ta igen mig lite så nu ska jag kila iväg för att sova. Who knows, Mr Right Now kanske väntar mig imorgon och då gäller det ju att vara utvilad. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0