Armband numero three

Nu har jag köpt min Emmaboda biljett! 720 kronor gick det på, men det är det absolut värt att få se bland annat Jose Gonzales, Hello Saferide och I'm from Barcelona. Som det verkar just nu så är det jag och Alice som åker iväg på detta lilla sommarkalas, men känner ni er manade att haka på så vore det mer än trevligt! Emmaboda är 10-12 augusti så ni kan ju kika lite i kalendern.
För min del blir det ordentligt med festivaler i sommar. Innan sommaren är över räknar jag med att ha minst tre festivalarmband nämligen från Hultan, Arvika och så nu Emmaboda. Jag längtar så mycket att det inte är klokt!

Fast innan det är festival dags måste jag ta mig igenom de dagar som är kvar av skolan. Jag har så sjukt mycket kvar att göra. Fast jag har lyckats få mitt Fysikprov uppskutet till hösten. Med lite tårar kommer man långt. O.o


Imorgon bär det av till sommarstugan. Föräldrarna har bestämt att det är OBLIGATORISK Hycklinge helg för HELA familjen. Sucksuck, sa jag och mina syskon men insåg ganska omedelbart att vi inte kunde göra någo åt situationen. Jag hoppas bara att vi är hemma relativt tidigt på tisdag då vi ska ha mini celebration  med tårta hos Posh för att fira hans sjuttonde levnadsår.


Nu är jag hungrig. Och fruktansvärt sugen på Pommes Pinnes. Jag vet att det är typ det nördigaste snackset någonsin med de i sourcerme and onion smak är faktiskt mycket smaskiga! Då tänker kanske ni att man skulle kunna äta chips istället då det i princip är samma sak, men ojojoj så fel man kan ha! När man äter Pommes Pinnes känner man inte alls av den ångest man får då man äter chips, för chips är ju onyttigt det vet ju minsta småbarn men då jag knappt ätit Pommes Pinnes tidigare har jag inte på samma sätt lärt mig associera dessa med känslan av att vara fet. Och hur många sjukligt överviktiga människor i filmer har ni sett äta Pommes Pinnes? Nej just det ingen. Alla sådana människor äter chips. Plus att Anders och Måns äter Pommes Pinnes och de är ju typ de smalaste människorna i världen! (Jag vet för jag har sett dem iklädda trikåer!) Altså blir man inte fet av dessa smacks som man enligt paketet kan servera antingen varma eller kalla!  
(Egentligen vet jag att mitt resonemang inte håller men, snälla, låt mig få tro det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0